Известие

Collapse
No announcement yet.

Разглобяване на копчето за задни светлини за мъгла - как ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
    Това не го знам ма каде е разликата понеже са се фиатови лостовете
    Имат разлика, малка е но имат прав е бай Иван.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
      Това не го знам ма каде е разликата понеже са се фиатови лостовете
      Ето кадъра който търсех - 2 типа са.
      На първото купе волана е по-плитък и са по-прави.
      На фейслифтът волана е по-дълбок и лостчето е изнесено повече към него.
      Имат и разлика в бутончето за задните светлини за мъгла.


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #18
        В копчетата за задното стъкло и фог сфетлините,и ъгъла/наклона към седалката.Лифтираните са с "по-дълбок" волан заради внедряването на еърбег в някои от версиите и лостчетата са по-наклонени към волана.Иначе със старите лостчета идват далеч от пръстите.
        PS.Охо колко съм заблеян.Албански релтан.Тоя Ванката как по учебник го е обяснил.
        Извинявам се,Ванка трий ми версиите.
        Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 19:31.
        155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
        1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
        GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
        ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

        Comment


        • #19
          от 145 '96г дали стават аз съм с '97-ма
          Alfa 155 1.9TD '97 EX
          Alfa 166 2.4 JTD EX
          Alfa 156 2.4 JTD

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
            от 145 '96г дали стават аз съм с '97-ма
            сам ще си отговоря-става
            Alfa 155 1.9TD '97 EX
            Alfa 166 2.4 JTD EX
            Alfa 156 2.4 JTD

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
              Странно ,а моето за задните светлини за мъгла и за реотана на задният прозорец не стоят натиснати ,а са с двойно дейсващо реле ( натискаш веднъж и се включва, второ натискане и изключва- не стои натиснато)
              подкрепям и на моета 155-ца беше така и когато изключа контакта се спира подгрева на аздното стъкло много удобно според мен особено за дизелова кола докато при 146-цата не е така хлътват си навътре и с след връщане на контакта си стоят натиснати...
              92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
              95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
              90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
              00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от DJ Покажи съобщение
                подкрепям и на моета 155-ца беше така и когато изключа контакта се спира подгрева на аздното стъкло много удобно според мен особено за дизелова кола докато при 146-цата не е така хлътват си навътре и с след връщане на контакта си стоят натиснати...
                Това което пишеш колега е точно така и работи точно по този начин,но само не разбрах защо е удобно както подчертаваш особено за дизелова кола и не е ли удобно за бензинова каде е по точно разликата.
                155 2.0 16v МY95 Sport

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                  Това което пишеш колега е точно така и работи точно по този начин,но само не разбрах защо е удобно както подчертаваш особено за дизелова кола и не е ли удобно за бензинова каде е по точно разликата.
                  Разликата е че дизеловата задължително я държиш известно време на контакт преди да запалиш и ако си забравил реотаните товара на акумулатора му идва малко в повече в неподходящ момент
                  Video meliora proboque deteriora sequor.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                    Това което пишеш колега е точно така и работи точно по този начин,но само не разбрах защо е удобно както подчертаваш особено за дизелова кола и не е ли удобно за бензинова каде е по точно разликата.
                    Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
                    Разликата е че дизеловата задължително я държиш известно време на контакт преди да запалиш и ако си забравил реотаните товара на акумулатора му идва малко в повече в неподходящ момент
                    А, е сега вденах ама това важи само ако акомулатора ти е пътник,а ако е тотално заминал не е от значение защото тогава трее палиш с дърпане на въже и тогава реотаните не са проблем
                    155 2.0 16v МY95 Sport

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                      А, е сега вденах ама това важи само ако акомулатора ти е пътник,а ако е тотално заминал не е от значение защото тогава трее палиш с дърпане на въже и тогава реотаните не са проблем
                      Video meliora proboque deteriora sequor.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                        Това което пишеш колега е точно така и работи точно по този начин,но само не разбрах защо е удобно както подчертаваш особено за дизелова кола и не е ли удобно за бензинова каде е по точно разликата.
                        Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
                        Разликата е че дизеловата задължително я държиш известно време на контакт преди да запалиш и ако си забравил реотаните товара на акумулатора му идва малко в повече в неподходящ момент
                        точно тва е плюса, иначе при дизоловата(старите дизели не комън рейла) подгрева си е сериозна консумация дори и за нов акумулатор в тези студове
                        92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
                        95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
                        90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
                        00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

                        Comment

                        Working...
                        X